welcome to my blog
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner sahabat cinta hati

assalamualaikum . welcome to my blog :)


mr.boyfie!

Daisypath Anniversary tickers




Jumlah Pengunjung Comel

the best web counter
Know Web Hits

Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: atynsyera
Others: ? ? ?
SEO Services & ToolsSubmit Express


HAPPY ANNIVESARY ♥



Selamat ulang tahun perkahwinan khas buat ENCIK HAMIDON dan PUAN SITI ROZILAH .
1 pasangan suami isteri yang telah sah di akad nikah pada 24 FEBRUARI 1991 dan pasangan ini dikurniakan 4 orang cahaya mata yang terdiri dari 1 lelaki dan 3 perempuan iaitu

♥ MUHAMMAD NUR FAIZ
♥ NUR FATIN SYAHIIRAH
♥ NUR FARAHAIN
♥ NUR FARAH SYAFIQAH

24 Februari semalam genap usia perkahwinan ayah dan ibu yang ke 22 dan kebetulan ada mesyuarat BULAN SABIT MERAH dan ayah dengan ibu kena pakai baju pegawai .
Then gambar yang atas tu hasil edit atyn sendiri . Tak kreatif mana pun . Tapi ini cukup untuk di jadikan memori buat ayah dan ibu tersayang .

Buat ayah dan ibu tersayang , terima kasih atas segala pengorbanan yang ayah dan ibu telah korbankan untuk kami 4 beradik . Apa yang kami nak , semua ayah dan ibu turut kan . Terima kasih atas segalanya .

Then , intai punya intai , ayah hadiahkan ibu sebuah jam orient .



Dan kami 4 beradik bagi ibu dan ayah beg duit . haha . Hanya itu yang termampu bagi kami . Kisah percintaan ibu dengan ayah romantik sangad . Kebetulan pagi tuu , lepas atyn wish , tetiba kedengaran lagu yang pernah ayah nyanyikan untuk ibu . Nak tahu lagu apa ? tajuknya "BILA DIRI DISAYANGI"

#buat ayah dan ibu , semoga ikatan perkahwinan ini semakin bahagia dan bertambah kasih sayang . Muahh . Kakak sayang ayah , kakak sayang ibu .

sincerely : atyn syera
Older Post | Newer Post