welcome to my blog
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner sahabat cinta hati

assalamualaikum . welcome to my blog :)


mr.boyfie!

Daisypath Anniversary tickers




Jumlah Pengunjung Comel

the best web counter
Know Web Hits

Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: atynsyera
Others: ? ? ?
SEO Services & ToolsSubmit Express


RINDU :'( (bahagian 1)

Assalamualaikum semua :)

first of all , atyn nak mintak maaf sebab dah lama tak update blog nie :)
heyy , atyn dah keluar dari JOHOR !
siapa yang follow atyn kat FB tuu maybe tahu kan yang atyn dah pergi tinggalkan JOHOR and atyn pergi membawa HATI yang duka ! HAHA , acehh , jiwang lah pulak minah nie kan ?

OKEY , entry atyn kali nie tak akan ada gambar sebab atyn pinjam lappy kawan atyn so malu lahh nak save as gambar semua kan . so , korang baca jea lahh yea :) kalau yang nak baca , baca jea lah . if tak nak baca , korang tekan jea button close tuu ! sebab kali nie atyn nak cerita pasal life atyn :)

sepanjang di tempat baru nie , atyn merasakan erti kehidupan tanpa orang yang kita sayang . Atyn duduk jauh dari family , kengkawan dan CINTA ? atyn dah lupa pasal CINTA :(
Kalau korang stalker FB atyn , relay atyn dahh punn bertukar . heyy , kami kawan :)

Alamakk aii , panjang nya nak taip . Macam-macam cerita atyn nak story . HOPE korang tak bosan lahh yea baca entry atyn kali nie :)

ramai yang tanya atyn kenapa status atyn merepek , sedih , and macam-macam lagi . okay , hari nie atyn jawab segala persoalan korang .
atyn update status bukan untuk menunjukkan kesedihan atau sebagainya cuma apa yang atyn tulis tuu memang terlintas di hati and perasaan . Atyn bawak diri jauh dari johor sebab nak cuba untuk lupakan dia . SIAPA ? orang yang pernah berada dalam hati atyn untuk 3 months yang lalu . SAKIT KAN bila kita dah sayangkan seseorang tuu then tetiba dia pergi tinggalkan kita seorang diri and terkapai mencari erti hubungan itu .

untuk DIA

"aku tak pernah benci kau dan tak akan pernah benci kau ! tipu lahh kalau aku tak rindu kau tapi kau buat perasaan aku macam sampah ! bila sayang , kau tabur segala ayat manis kau dekat aku . bila kau dah bosan , kau marah aku ! kau buat aku macam anak patung yang tak ada perasaan ! time tuu aku rindu kau tapi kau balas rindu aku dengan kata-kata yang paling menyakitkan hati aku ! mujur lahh aku ada family and kengkawan yang support aku dari belakang sampai aku bangun dan berdiri kembali . Tapi baru-baru nie kau datang cari aku , kau tanya aku kat mana , and kau bagi lagi harapan kosong kau sedangkan di hati kau ada orang lain ! Kau cakap aku dah berubah , aku ego and aku degil sekarang ! but now sejujurnya aku mengaku , NUR FATIN SYAHIIRAH BINTI HAMIDON sekarang bukan lagi seorang yang pernah kau kenal dulu ! aku bukan lagi seorang perempuan yang mudah terpedaya dengan janji manis seorang lelaki and aku degil dan ego punn di sebabkan kau ! bila aku dah mula sayang kan kau , kau buat hati aku macam SAMPAH ! kau ajak aku buat silent relay sedangkan di hati kau keliru untuk memilih sama ada AKU atau DIA . tapi aku terima kau sebab aku cuba bagi kau peluang sekali lagi !
tapi kau tak pernah nak sahut peluang aku dan kau cakap aku yang tak reti cari peluang ? COME ON LAH ! aku dah ada life aku and aku tak kan pernah lukakan hati orang yang dah buat aku gembira sepanjang kau buat aku macam sampah !

sincerely : atyn syera
Older Post | Newer Post