welcome to my blog
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner sahabat cinta hati

assalamualaikum . welcome to my blog :)


mr.boyfie!

Daisypath Anniversary tickers




Jumlah Pengunjung Comel

the best web counter
Know Web Hits

Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: atynsyera
Others: ? ? ?
SEO Services & ToolsSubmit Express


RINDU (bahagian2)

Assalamualaikum and selamat pagi semua ! hari nie hari PEKERJA so CUTI lahh kan !

Hari nie atyn nak sambung story part 2 .

dear MFA , tipu lahh kalau aku cakap aku tak rindu kau ! Tapi kau datang bila kau rasa kau perlu and kau pergi bila aku perlukan kau . Bila aku nak move on dari hidup kau , tetiba kau datang dan bagi harapan . Bila aku nak stay dalam hidup kau , kau buat aku terumbang-ambing sendiri . TAKSUB ATAU MINAT ? haha , aku punn tak tahu lahh kenapa dengan aku nie . PELIK KAN -_-

Btw , aku kesian dekat HATI aku nie ! Dia dah cukup and terlalu cukup SAKIT . Bila ada orang datang untuk merawat luka nie , aku tolak mentah-mentah sebab aku dah bosan dengan ayat and janji manis lelaki lagi . Aku tak pernah samakan dengan sesiapa punn . Bila ada orang ungkap kata-kata manis , jawapan aku 1 jea "simpan jea lah ayat manis tuu" . See ??
Betapa susahkan hati aku nak accept lelaki lagi ? Sakit !

Diakui , aku selalu stalker FB kau untuk tahu perkembangan kau . Tiap hari aku akan dengar lagu yang pernah kau nyanyikan untuk aku and aku baru sedar lagu masa last meet kita ialah "PERCINTAAN INI" . Kau suruh aku dengar lagu tuu betul-betul . Rupanya tuu last kita jumpa :(

Ingat tak time first kita jumpa dekat wedding tuu . Masing-masing perhatikan dalam diam . Ingat tak masa first kau nak berkawan , aku mintak 10 sebab . Seriously terharu masa baca 10 sebab kau tuu . Ingat tak kita pernah buat tak contact sampai aku bagi jawapan , sumpah aku RINDU kau masa tuu . Kau tak pernah merungut punn bila aku story semua problem aku dekat kau . Kau sanggup tunggu aku masa aku dekat asrama kan . Ingat tak time kita web cam . Kau melayan kerenah aku yang pelik nie ? Lepas web cam mesti kita otp kan . Kau teman aku sampai aku tertidur . Aku rindu kenangan tuu . bila kau cakap kau rindu aku , aku mesti akan cakap "SAMPAI MATIPUN RASA RINDU TUU TAK AKAN PERNAH BERHENTI . lepas tuu kau mesti bengang gila kan ? sorry kayh , act aku punn rindu kau tapi kita jauh susah nak jumpa . Aku nak sedapkan hati aku sebab mesti aku akan menangis depan kau sebab aku terlalu rindu kan kau . Kau sanggupkan tidur rumah kawan kau tuu sebab nak web cam dengan aku ?

TAPI . . . . . . . . .

Kenapa kau buat aku mcm nie erkk ? Banyak kali kan aku pesan , "HATI AKU BUKAN MAINAN" . Sebelum kau dapatkan aku , macam-macam yang kau cuba buat untuk dapatkan hati aku . Tapi bila kau dah dapat , kau sakitkan hati aku . Yea , AKU TAK SALAHKAN KAU . Aku yang salah sebab bagi hati aku nie dekat kau !

untuk MFA , di bulan MEI nie 1 jea yang aku harap dalam diri aku sendiri . aku nak MOVE ON terus dari hidup kau . Aku penat nak menunggu tiap hari untuk sesuatu yang aku sendiri tak pasti . Aku tunggu kau tapi kau tunggu orang lain . Sama jea kan yang kita rasa ? Seriously , aku TAK AKAN PERNAH BENCI KAU walau kau dah sakitkan hati aku sebab KAU PERNAH BAHAGIAKAN AKU .

sincerely : atyn syera
Older Post | Newer Post