welcome to my blog
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner sahabat cinta hati

assalamualaikum . welcome to my blog :)


mr.boyfie!

Daisypath Anniversary tickers




Jumlah Pengunjung Comel

the best web counter
Know Web Hits

Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: atynsyera
Others: ? ? ?
SEO Services & ToolsSubmit Express


Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan

Assalamualaikum pembaca blog atyn yang comel :)


Alhamdullilah , bersyukur ke hadrat ilahi dengan limpah kurnia serta izin-Nya dapat kita menyambut Ramadhan yang mulia ini . Salam takziah atyn ucapkan kepada kaum muslimin dan muslimat yang telah kembali ke rahmatuallah sebelum sempat berjumpa dengan bulan Ramadhan , AL-FATIHAH


Semoga ramadhan kali ini dapat memberi kita 1000 makna . Yang sunat kita jangan lupa , yang wajib jangan kita tinggalkan .
Buat perantauan desa mahupun kota , biar lah kita berpuasa di perantauan sekali pun . Mungkin ini satu ibadah di mana kita berpuasa nun jauh dari keluarga tercinta .

Akhir sekali , atyn susun 10 jari memohon ampun dan maaf di atas setiap kata yang di taipkan ada yang melukakan atau menyinggung perasaan kalian . Ya , aku manusia biasa , pendosa tanpa noktah juga bukan malaikat .

Salam Ramadhan aku ucapkan buat keluarga tercinta walaupun jauh di mata tapi tetap di hati , buat rakan dan taulan serta sahabat yang jauh mahupun di sisi , buat para pendidik mahupun pemimpin yang tak pernah bersua muka serta salam ramadhan buat pembaca blogger yang mampu bercerita melalui kata :)




sincerely : atyn syera
Older Post | Newer Post