welcome to my blog
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner sahabat cinta hati

assalamualaikum . welcome to my blog :)


mr.boyfie!

Daisypath Anniversary tickers




Jumlah Pengunjung Comel

the best web counter
Know Web Hits

Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: atynsyera
Others: ? ? ?
SEO Services & ToolsSubmit Express


PERSAHABATAN


Assalamualaikum pembaca blog aku sekalian :)

hari ni aku nak share pasal persahabatan . Apa yang korang faham tentang KAWAN , SAHABAT dan TEMAN ?

Korang rasa lah kan , korang ni kategori yang mana ?

KAWAN

seorang kawan yang selalu ada untuk kawan yang lain di waktu susah dan senang ATAU seorang kawan yang ada hanya waktu senang ATAU seorang kawan yang selalu ada hanya untuk ketawa ?

SAHABAT

seorang sahabat yang menjaga hati sahabatnya dan ketepikan perasaan sendiri ATAU seorang sahabat yang menjadi cermin untuk sahabatnya ATAU seorang sahabat yang setia untuk sahabatnya ATAU seorang sahabat yang menjaga hati sendiri tanpa mempeduli perasaan sahabatnya ?

TEMAN

teman yang menjadi teman mesra sama ada seorang lelaki dan seorang perempuan ? ATAU menjadi seorang teman yang menjadi kawan dan sahabat dalam 1 masa yang sama atau seorang teman di kala suka dan duka ATAU menjadi seorang teman yang mampu menggembirakan kawan dan sahabat yang lain ?


mana satu pilihan korang ? mana satu sebenarnya diri korang ni ? cuba renungkan dan fikir kembali .

kalau bagi diri aku sendiri . aku sayang kawan aku . aku cuba untuk jaga hati semua kawan kawan aku walaupun hakikatnya hati aku sendiri yang sakit . aku cuba jauhkan diri bila aku rasa aku dah tak di peduli . aku tak tunjukkan aku sedih bila aku rasa kawan kawan dah tak peduli aku . tapi tolong ! aku bukan TUNGGUL ! even aku senyap , aku bukan malaikat yang mampu sembunyikan apa yang aku rasa . Aku tak mampu luahkan melalui kata hanya jari yang mampu menaip . and 1 perkara yang aku tak suka bila di setiap persahabatan muncul seseorang yang mampu menjauhkan hubungan persahabatan aku tu .


sincerely : atyn syera
Older Post | Newer Post