welcome to my blog
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner sahabat cinta hati

assalamualaikum . welcome to my blog :)


mr.boyfie!

Daisypath Anniversary tickers




Jumlah Pengunjung Comel

the best web counter
Know Web Hits

Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: atynsyera
Others: ? ? ?
SEO Services & ToolsSubmit Express


RAMADHAN HAMPIR KE PENGHUJUNGNYA

Assalamualaikum pembaca blog yang hensem kacak comel cantik !

rasa macam dah lama tak update blog kan sepanjang bulan ramadhan ni ? MAAF :) hehe al maklumlahh banyak sangat komitmen yang kena bagi sampai blog pun tak sempat nak update .

Alhamdullilah sedar tak sedar ramadhan hampir melabuhkan tirai . So ? Bagaimana dengan bulan ramadhan yang penuh barakah ini ? Cukup tak amal kita sepanjang bulan ramadhan ini ? Penuh tak solat terawih kita ? Al-Quran pula bagaimana ? sudah sampai ke juzuk akhir ke belum ?

TANYA DIRI TANYA HATI TANYA IMAN KITA .

andai ini ramadhan terakhir kita ? bagaimana ? adakah kita sudah bersedia ?

Sebelum tu salam takziah aku ucapkan buat keluarga mangsa nahas MH17 . Semoga allah merahmati roh mereka semua . Ajal maut kita tak kira bila akan tiba mungkin sekejap lagi atau mungkin seminit dua lagi . Allah itu maha mengetahui semuanya .
Di saat kita bergembira menyambut hari raya aidilfitri yang bakal tiba, ada antara kita yang bersedih di atas kehilangan orang yang tersayang .

Penghujung kata, aku susun 10 jari memohon beribu kemaafan mungkin sepanjang penulisan aku di blog ada yang menyentuh sensitif hati kalian , mungkin membuat kalian terasa dengan segala bait kata yang aku luahkan . aku bukan malaikat yang tak pernah membuat dosa . segala khilaf diri ini , ku mohon di ampuni :) SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN


sincerely : atyn syera
Older Post